AGRAÏMENT ALS COL·LABORADORS DE LA 21A SETMANA DE LA COMUNICACIÓ!
Descarregar PdfPer fer possible aquesta edició de la Setmana de la Comunicació tan especial, hem d'agrair a totes les entitats i institucions col·laboradores que han confiat un cop més en el projecte que es duu a terme des de la Universitat de Lleida.
Un any més, el Departament de Filologia i Comunicació de la Universitat de Lleida i els alumnes del 3r curs del grau de Comunicació i Periodisme Audiovisuals s’uneixen per organitzar una nova edició de la Setmana de la Comunicació. Gràcies a aquesta unió podem tirar endavant aquest esdeveniment tan emblemàtic i representatiu de la Facultat de Lletres de la UdL.
Juntament amb el Vicerectorat d'Estudiants i Ocupabilitat i el Consell Social de la Universitat de Lleida la Setmana de la Comunicació gaudeix d'ajut tant econòmic com logístic que permet l'èxit en la realització d'aquest esdeveniment.
La Societat Catalana de Comunicació, filial de l'Institut d'Estudis Catalans, creada per un grup de professors i professionals de l'àmbit de la comunicació amb la iniciativa de donar a conèixer els estudis que es fan en el camp de recerca donen suport a la Setmana de la Comunicació un any més.
Per últim, el supermercat lleidetà Plusfresc, és també patrocinador de les ponències. Plusfresc aposta per la frescor i qualitat dels productes locals, i ofereix també una gran varietat de marques i un servei al client impecable.
Des de l’alumnat, la Universitat i la ciutat de Lleida donem les gràcies a les entitats per garantir la continuïtat d’experiències enriquidores com aquestes un any més.
Esperem gaudir de la 21a Setmana de la Comunicació amb tots vosaltres!